Студентите първи курс, БИН, Философски факултет, Софийски университет, работят в
групи по 5 студента в група.
Отговорностите са: един студент отговаря за
администрирането и за публикуването, при съчетаване на вербални и визуални
елементи, друг за редактиране на окончателните варианти на текстовете за
постване, 3 работят по издирване, селектиране и подготовка на материали, въз
основа на които се пише постът.
Целта е да се
формират умения за уебписане и уебредактиране, за онлайн редактиране и
използване на социалните мрежи, за развиване на умения за използване на
социалните мрежи за академични цели.
Първа група задачи:
- Намерете дефиниции – определения за Уеб 1.0, Уеб 2.0, Уеб 2.0?
- Намерете дефиниции за социални мрежи и социални медии?
- Намерете дефиниции за виртуална библиотека, електронна библиотека,
електронни ресурси!
- При подготовка на информацията за публикуване посочете коректно
електронния ресурс, който сте използвали!
Втора група задачи:
- Намерете изисквания за включване в библиография на електронни
ресурси.
- Намерете изисквания за цитиране на електронни ресурси в студентски
научни текстове!
- Подгответе библиография с електронни ресурси!
- Подгответе текст, в който да цитирате електронни ресурси!
- При подготовка на информацията за публикуване посочете коректно
електронния ресурс, който сте използвали!
Трета група задачи:
- Намерете изисквания на уебписане на постове!
- Представете ги в кратки текстове за блог!
- Следвайте следните изисквания при писане за блог:
- една тема в един параграф
Кратки изречения
Включване на визуални елементи
Включване на линкове към социалните мрежи
Създаване на краен и цялостен продукт за публикуване
Спазване на основни правописни и пунктуационни правила
Заглавието на поста да е кратко, до 10 думи, да е информативно, да е
четивно, да е атрактивно
Параграфите да не са по-дълги от 5.7 реда в уърд.
http://www.uni-sofia.bg/index.php/eng/faculties/faculty_of_philosophy/degree_programmes/bachelor_s_degree_programmes/faculty_of_philosophy/library_and_information_studies
Доцент д-р Иванка Мавродиева
Няма коментари:
Публикуване на коментар